Oppgraderingen av SAP Support infrastruktur og hva det betyr for deg.

Det er noen aktiviteter som må gjøres på SAP-systemer innen svitsjen gjøres 1. januar 2020. Delta på vårt webinar og få svar på hva du må gjøre med dine SAP systemer.

Thomas Wilhelmsen

I slutten av desember 2019 oppgraderer SAP sin infrastrukturløsning knyttet til supporttjenestene til sine kunder. Denne infrastrukturen og løsningen kalles SAP Support backbone, og består av flere komponenter som sikrer forskjellige tjenester slik som SAP Support Portal infrastrukturen, Maintenance planner, SAP Earlywatch Alert, leveranser av SAP Noter, samt mye mer for alle sine SAP-kunder.

Bakgrunnen for oppgraderingen og endringen fra SAP sin side handler om å skape en sikrere løsning samt sørge for at de har en plattform som kan videreutvikle seg og møte nye behov.

Den nye og oppgraderte løsningen er på plass til å ta over for den gamle og svitsjen gjøres 1. januar 2020.

For at du, som SAP Kunde, skal kunne fortsette å benytte tjenester som implementering av SAP Noter gjennom SNOTE, få kjørt SAP Earlywatch Alert-rapporter og kunne benytte Maintenance planner, er det noen aktiviteter som må gjøres på dine SAP systemer.

Ønsker du å vite mer om dette, delta på vårt webinar og få svar på hva du må gjøre med dine SAP-systemer.

Her kan du melde deg på webinaret!

SAP_webinar